Про компанію Manfrotto
Компанія Manfrotto, розташована на півночі Італії в місті Бассано-дель-Граппа, спеціалізується на розробці, виробництві і продажу широкого асортименту опор і штативів для камер і світлового обладнання для таких сфер, як: фото- і відео, кіновиробництво, театр, індустрія розваг. Лінійка продукції включає широкий асортимент штативів та голів, світлових стійок і аксесуарів.
Початок
В кінці 60-х Ліно Манфротто працював репортером у виданнях Il Gazzettino і Il Giornale di Vicenza в Бассано-дель-Граппа. Він також займався індустріальної і комерційної фотографією. Студійне фотографічне обладнання в той час було громіздким, важким і не полегшувало роботу професіоналам. На ринку був представлений широкий асортимент студійних спалахів і кварцових освітлювальних приладів, але практично повністю були відсутні основні аксесуари, такі як стійки, журавлі і кріпильні елементи (затискачі, тримачі).
Тому Ліно Манфротто створив свої перші продукти, в тому числі, стійку і легку стійку для лампи. Кілька років він випускав лише окремі вироби для своїх друзів-фотографів на замовлення. Пізніше він вирішив представити їх на міжнародному рівні і отримав свое перше велике замовлення від швейцарського фотодилера.
Гараж перетворився в виробничу майстерню. Саме тут були виготовлені його перші журавлі Manfrotto, телескопічні штанги та інші стійки. Незабаром Манфротто зрозумів, що цих потужностей недостатньо для того, щоб виконати замовлення всіх клієнтів.
70-ті
У 1972 р Ліно Манфротто зустрічає Джильберто Батточчіно - інженера, що працював в машинобудівній компанії в Бассано. Комерсант і винахідник знайшов свого технічного фахівця. Цей момент зіграв найважливішу роль. З приходом Батточчіно вироби Ліно перетворилися в тривимірні рішення. Вони удвох стали чудовою командою і вже через кілька років створили передове підприємство міжнародного рівня.
У 1974 р на ринок вийшов перший штатив компанії Manfrotto. Завдяки інноваційним рішенням, невеликій вазі і різноманітності штативи і стійки Manfrotto завоювали успіх на багатьох ринках. Такі товари, як журавлі Superboom, розпірки Autopole® і затискачі Superclamp®, зайняли найважливіше місце в кожній фотографічної студії по всьому світу. Що робили конкуренти? Вони наслідували приклад Manfrotto, копіювали продукцію компанії, але не могли зрівнятися з нею за новаторством, якості, функціональності і довговічності.
80-ті
Група росла. У 1986 р у Манфротто було вже 6 виробничих майданчиків в Бассано. Потім всього за два роки відкрилося ще 5 заводів в Фелтре.
У 1987-88 рр. була заснована торгова марка Avenger. Почався випуск виробів, що відповідають потребам ринку фото- і кіновиробництва. Відмінною рисою цієї марки стало найвища якість продукції, яка могла витримати роботу в екстремальних умовах, в погану погоду і під великим навантаженням.
Інноваційні, якісні продукти під впізнаваною в усьому світі торговою маркою, а також наявність широкої мережі дистриб'юторів в 140 країнах світу, де працювали справжні професіонали своєї справи, залучили інтерес іноземних інвесторів. У 1989 р повний пакет акцій компанії Ліно Манфротто був проданий British Vitec Group plc, міжнародної компанії, акції якої котирувалися на Лондонській фондовій біржі. На той момент часу вона працювала в сфері теле- і радіомовлення та мала дочірні компанії в США, Німеччині, Англії і Франції.
90-ті
У 1992 р була придбана французька компанія Gitzo, яка була лідером з виробництва штативів та штативних голів преміум сегменту для любителів і професіоналів фотографії.
У 1993 р була придбана американська компанія Bogen, що спеціалізувалася на продажі фотографічних матеріалів в США.
2000-2010
У 2004 р в Німеччині розпочала роботу дистриб'юторська компанія Bogen Imaging GmbH.
У 2005 році була придбана ізраїльська компанія Kata - провідне підприємство в сегменті сумок для відеокамер. В цьому ж році Група отримала ліцензію на продаж сумок для фотографічного обладнання під торговою маркою National Geographic.
2006 р склад дистриб'юторської мережі Bogen Imaging увійшли дві нові групи: одна в Японії, а інша - в Великобританії.
У 2011 р компанія купує компанію Lastolite. Це підприємство займало лідируюче місце у виробництві фонів і світлових модифікаторів для фото- та відеоіндустрії.
У 2018 році до Manfrotto приеднеються один з давніх конкурентів у сегменті сумок компанія Loewo Pro, а також виробник сепрекомпактних штативів компанія JOBY
В 2019 році Manfrotto купує виробника вітрозахистнів аксессуарів компанію Rycotta та виробника атвоматизованих голів компанію SYRP
Cьогодення
Девіз "Manfrotto - Мрійте сміливіше" (Manfrotto Imagine More) висловлює нашу місію, яка полягає в тому, щоб допомогти всім, хто займається створенням фото і відео, максимально повно виразити свої творчі ідеї та задіяти весь потенціал своєї уяви, незалежно від рівня технічної підготовки. Завдяки прагненню до реалізації цієї мети були створені багато новинок, які будуть служити ще більшій кількості любителів і професіоналів по всьому світу скрізь, куди їх може завести уяву. І неважливо, наскільки вони досвідчені або добре екіпіровані.
Компанія MacHOUSE офіційно представляє Manfrotto в Україні.